Entrega (A) i devolucions (B)

A. Entrega

Siset.cat ofereix 2 possibilitats als Usuaris d’adquirir els seus productes:
1) Recollida de la comanda per part de l’Usuari al C/dels Vern 3, Girona (Girona) 17004
2) Enviament, a través dels serveis d’un tercer, de la comanda a la direcció especificada per part de l’Usuari. 

1) Recollida a C/ dels Vern 3, Girona (Girona) 17004

L’Usuari pot recollir la seva comanda l’adreça C/ dels Vern 3, Girona (Girona) 17004 durant els 30 dies després d’haver-se fet efectiu el pagament de la comanda. L’Usuari podrà recollir la seva comanda en qualsevol moment contingut entre els dies i hores especificats:

– Horaris de recollida:

De dilluns a dijous de 9:00 a 13:30 i de 15:30 a 19:00. Divendres de 8:30 a 14:00 (excepte festius)
Fora d’aquest horari contactar abans a jcnegre@siset.cat 

– La direcció a la que pot acudir l’usuari a recollir la seva comanda és:

C/ dels Vern 3, Girona (Girona) 17004

2) Enviament nacional:

Siset.cat es compromet a entregar els béns comprats per l’Usuari al domicili assenyalat pel comprador en el formulari de la comanda (no s’entregaran productes en apartats de correus ni locutoris) en el plaç estimat segons la destinació. Siset.cat només fa enviaments en el territori nacional (dins d’Espanya), per altres destinacions posi’s en contacte amb nosaltres a través del correu jcnegre@siset.cat. Les despeses d’enviament seran abonades pel comprador. 

a) En enviaments nacionals (dins d’Espanya) els productes adquirits s’entregaran en un període de 24 a 72 hores.

b) Els dies estimats perquè s’efectuï una entrega es calcularan en dies laborables, els caps de setmana i dies festius queden exclosos. No obstant, la demora per la coincidència amb dies no laborables no implicarà ni l’anul·lació de la comanda ni cap indemnització.

c) Una comanda es considera entregada en el moment que el transportista entrega el paquet o els paquets al client i aquest firma el document de recepció de l’entrega. Correspon al client verificar-ne l’estat en la recepció i indicar les anomalies a l’albarà de recepció de la comanda.

d) Les tarifes d’enviament inclouen IVA. 

e) En cap cas hi ha venda contra reemborsament. 

  

B. Irregularitats en l’entrega i devolucions:

a) Si el producte arriba malmès: el client haurà de reclamar abans de 24h a l’empresa de transport i informar a Siset.cat especificant clarament el número de referència de la comanda (podrà informar a Siset.cat a través de jcnegre@siset.cat o a través de l’apartat de contacte de Siset.cat.

b) Si es retrassa l’entrega o s’extravia: caldrà avisar a apartir del 10è dia a data de la comanda a Siset.cat al correu jcnegre@siset.cat

c) Si el producte no es correspon a la comanda feta pel comprador: caldrà avisar a Siset.cat en el mínim termini possible (abans de 10 dies) al correu jcnegre@siset.cat